Wednesday, 18 November 2009

kelas Fondant

Posted by achun at 8:57 am 0 comments
salam 1malaysia...

Hari sabtu yg lepas bersamaan dgn 14 nov 2009...kita join kelas fondant sifu rani di changlun...kelas tu dihadiri oleh 4 org... yg bestnya ade sorg student lelaki...heheheh...best sgt join kelas tu...masa awal pagi semua excited..tapi bile lps mkn smua mcm dah layu2...tambah plak masa nak buat teddy bear,bee ngn ladybird...heheheh...kak rani ckp teddy bear kita pnjg tgn..heheh...lucu je rasa..hmmm bila kita buat sendiri dan rasa mcmmn nak buat decoration dgn fondant baru la kita tau bertapa payah nya nak buat...dah tu tak leh la nak pertikai klu harga kek fondant ni mahal..apepun kita layan je gmbr2 ni...

ni teddy bear kita yg panjang tangan...bukan senang nak buat tau..kena ade kesabaran yg tinggi...

ni hasil kj tangan kita sendiri..mmg puas...tq kak rani..



ni hasil keja jejaka dari pendang...




ni plak hasil kreativiti kak mal...




ni plak hasil keje kak zura dari kulim..

Thursday, 5 November 2009

"Jatuh Cinta Pada Dunia Baking"

Posted by achun at 11:29 am 0 comments
Semua nya bermula bila kite terbaca dlm paper pasal cupcake dr changlun....nmpk comel sgt...sejak drpd tu tiap2 hari dok search psl cupcake...kite ni nak kata rajin sgt memasak tu x la jgk...tapi boleh la..betul x "uncle"..hehhe...bila dah tiap2 hari baca psl cupcake n decorating mula la jatuh cinta dan semangat nak belajar akhirnya termakbul bila kite join kelas kak rani pada bulan oktober yg lps...lepas ni nak tmbh lagi nak masuk kelas2 yang lain..so wait n see....
 

cheptod corner2u Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal